Så er der hjælp at hente til dette heldags kursus, hvor du får fif til, hvordan du holder styr på dit arrangement fra A-Z.
Kurset indeholder |
|
Ideer med udgangspunkt i konkrete erfaringer om bl.a.:
- hvordan du holder styr på de forskellige dele af dit arrangement
- hvordan du får flere til at tilmelde sig dit arrangement
- hvordan du får skabt den gode kommunikation med deltagerne
- hvordan du sikrer størst muligt udbytte hos dine deltagere
|
Program for dagen |
08:30 |
Fælles morgenmad i den store sal |
9:30 |
Dagens første oplæg: Sådan jonglerer du både bolde, stole og bananer til dit arrangement - Jacob Thinggaard Thomsen |
10:30 |
Formiddagskaffe i den store sal |
11:00 |
Oplæg: 3 tiltag, der fik min konverteringsrate til at stige med 60% - Simone Søe-Jensen |
12:00 |
Frokostpause |
12:45 |
Oplæg: Skriv tingene i skema i stedet for bag øret - Mette Jellesen |
13:45 |
Eftermiddagskaffe |
14:10 |
Fælles opsamling |
14:45 |
Tak for i dag |
 |
 |
 |
Jacob T. Thomsen |
Simone Søe-Jensen |
Mette Jellesen |
Til Jacobs oplæg "Sådan jonglerer du både bolde, stole og bananer til dit arrangement." får du konkrete tips og tricks med i rygsækken om, hvordan du holder dine mange arrangements-bolde i luften, uden selv at gå ned med flaget. |
Simones oplæg "3 tiltag, der fik min konverteringsrate til at stige med 60%" byder på en fortælling om, hvordan Simones arrangementer gik fra at få få tilmeldinger, til at være udsolgte på 5 minutter. Du bliver klogere på, hvordan dine arrangementer kan få det skub, de mangler. |
I oplægget "Skriv tingene i skema i stedet for bag øret" fortæller Mette om, hvordan hun med forskellige skemaer og værktøjer, holder styr på de mange opgaver forbundet med sine arrangementer - uden at tabe noget på jorden. |
Det får du med i rygsækken
|
|
Efter kurset vil din arrangementsrygsæk være fyldt med værktøjer til:
- at holde styr på de mange elementer i dit arrangement
- at planlægge din tid bedre og give dig selv mere overskud
- at kommunikere med dine deltagere
- at tiltrække flere deltagere til dine arrangementer
|